Általános üzleti feltételek

Szállítási határidők:

Termékeink átlagos szállítási ideje 1-2 nap alatt van, mivel minden raktáron lévő áru van raktáron, de elméletileg kiterjeszthető. Ilyen esetekben előre értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon, hogy megváltoztassuk az Ön áruinak szállítási határidejét, és megszakíthatja megrendelését. Ritkán nem lehet rendelni a rendelést, mert időközben a rejtvényeket a gyártó elhagyhatja anélkül, hogy tudatná velünk. Ebben az esetben azonnal értesítjük Önt is. A szállítás időtartamát a szállítások legfeljebb két napig terjedő szállítási időig kell feltölteni. A szállítmány szállításához a szállítási címre egy mobiltelefonszámot is fel kell venni, hogy a szállítási szolgáltató pontos időben és a szállítás helyén gondoskodhasson Önről.

Szállítási és fizetési feltételek:

Az árut GLS vagy In time szállítjuk, bárhol Magyarországon. A futárszolgálatnál azt javasoljuk, hogy a szállítási címet úgy adja meg, mint az a hely, ahol általában éjszakánként tartózkodik, mivel a futár a szokásos munkaidőben szállít szállítmányokat

A GLS futárszolgálat esetén díjat számítunk fel:
  • 1100 Ft rendelés esetén 15000 Ft
  • 0 Ft rendelésnél több mint 15000 Ft

  • A In Time futárszolgálat esetén díjat számítunk fel:
  • 1300 Ft rendelés esetén 15000 Ft
  • 0 Ft rendelésnél több mint 15000 Ft

  • Tekintse meg a szállítási feltételeket és a lehetséges fizetési módok részleteit.

    Az a tény, hogy rendelését átadták a hordozó, akkor értesítjük e-mailben, amely szintén egy linket a hajózási társaság, ahol meg lehet nézni a mozgását rakomány. Ha az árut nem szállítottuk be a hajózásunk után 7 napon belül, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, és kapcsolatba lépünk a fuvarozóval. Ha további információra van szüksége a csomagoddal kapcsolatban, és az esetleges szállítás elmulasztásának okairól, az ellenőrzést követően e-mailt küldünk Önnek. A megrendelés állapotát bármikor megtekintheti a Fiókom résznél.

    Az áru szállítási kötelezettsége akkor is teljesítettnek tekintendő, ha az ügyfél a szállítmányt nem a megadott időben, helyen vagy helyen szállítja. nem fogadja el az árut. Ha az ügyfél nem fogadja el az árut, és az árut vissza fogunk térni, jogosultak vagyunk a szerződéstől elállni, és az ügyfélnek kell fizetnie a költségeket áruvisszaküldés (postaköltség járó reflux küld árut). A szállítmány újraküldése csak kölcsönös megegyezéssel lehetséges.

    Nem vállalunk felelősséget a küldő (futárszolgálat) által okozott késedelmes szállításért, illetve a címzett helytelenül vagy hiányos címének. A vevő az áru tulajdonjogát az átvétel helyén és a teljes vételár megfizetésével viszi vissza. Az áruk átvételekor a véletlen megsemmisülés és a véletlen romlás veszélyét is átadják az ügyfélnek.

    A szállítás kézhezvételekor az ügyfélnek ellenőriznie kell a szállítmányt, hogy nem sérült-e meg a szállítmány (a szállítmány által okozott mechanikai kár) és az áruk hibás mentesítése. A szállítmány vagy áruk látható károsodása esetén az ügyfél nem jogosult a szállítmány visszavonására.

    Minden egyes küldemény esetében rendszeres adószámlát (számlát) küldünk Önnek az e-mail címére, amely garanciális kártyaként szolgál. Ha nem kapja meg e-mailben, bármikor letöltheti azt a Saját fiók / Megrendelés részletei oldalon.

    Jótállási időszak:

    Az eladott áruk - hacsak másképp nincs feltüntetve - 24 hónapos törvényi garanciális időszak alatt vannak.

    Árgarancia:

    Előlegszámla (megrendelés) kifizetése esetén, a rendszer helyes működése esetén garantáljuk a megrendelés árát. Minden más esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy megváltoztassuk azokat az árakat, amelyeken az ügyfél tájékoztatást kap.

    Panaszok:

    A panaszokat e-mailben minden munkanapon bármikor visszahívhatjuk. Az igény érvényességét és jogosultságát áttekintjük, miután elküldtük a szállított terméket a címünkre. Tájékoztatjuk Önt a panasz felszereléséről, és megegyezünk Önnel, hogyan kell kezelni. További információ a Visszatérések oldalon.

    Az áruk visszaküldése:

    Ha vissza akar térni az áruk nem tartoznak a követelés, azaz a termék hibátlan, de szeretné, hogy cserélje ki a másik, meg tudod csinálni 14 napon belül a termék átvételét, feltéve, hogy az áru kifogástalan állapotban van. Vagy lehet választani a különböző áruk vagy áruk mennyisége azt is megtudhatod kredit, és a pénzt vissza fog térni a benyújtott számlát. Mivel mi használjuk a postaköltséget elküldésével szállítmányok neked, amikor visszatér, akkor nem kell visszaküldeni. További információ a Visszatérések oldalon.

    Érintkezés:

    Minden kérdésre válaszolunk az info@puzzle-vilag.hu címen. Szükség esetén hívja a +421 948 363 999 számot. Küldjön be panaszokat vagy egyéb küldeményeket a következő címre:

    Xabax s.r.o.
    Na piesku 8
    821 05 Bratislava

    Adatvédelem:

    A megrendelőlapon keresztül megadott információk kizárólag arra szolgálnak, hogy egy adott szolgáltatást nyújtsanak, és harmadik felek számára nem nyújtanak tovább, vagy más módon kereskedelmi szempontból kizsákmányolják őket. További információ az Adatvédelem oldalon.

    Figyelmeztetés!

    Ha a csomag mechanikai sérüléseket (roncsolt burkolatot, deformációt, lyukat) mutat, megtagadja a letöltés és tájékoztatás. Ez komplikációkhoz vezethet, ha kártérítést igényel. Amint a szállítás visszaérkezik, megvizsgáljuk az árukat, vagy kicseréljük őket, és azonnal elküldjük Önnek. Ha a csomag sérült, és később elvész, a fuvarozó többé nem ismeri fel a panaszt.

    Anyagok használata oldalakon

    Bármely használata tartalom - részben vagy egészben, főleg másolása és terjesztése szövegek, képek, fényképek, vagy a minták bármilyen mechanikus vagy elektronikus eszközökkel írásos engedélye nélkül a Xabax s.r.o. tilos.